Nuffnang? Klik klik. Heee

Monday, October 7, 2013

MONDAY BLUES EPISOD 11

Okey~ diam tak diam dah 11 episod Monday Blues ni. Maknanya dah sepuluh minggu la aku dah hasilkan nye...fuu...macam tak caye je. Eh?? Kenapa 10 minggu sedangkan komik ni dah 11 episod??
Lah...tak baca lagi la ni ye...??

Nah..baca kat sini kalau yang belum baca ek...hehehee...
Okeh. Episod ni dah nampak kan permainan dia kat situ??...Hehehe...nak tau macam mana kesudahan mereka...kena la follow ye... Like page Tri Globe Art Studio ni. Update episod terbaru Monday Blues pada hari Ahad ok.

Terima kasih yang support. Nak terus berkarya sampai kudrat dah tak mampu nak hasilkan satu.

P/s: jangan lupa tinggalkan komen dan pandangan korang ye. Untuk aku perbaiki lagi skill aku. Thank uuuu.....
Post a Comment
There was an error in this gadget